خطمشی کیفیت و نظام مدیریت یکپارچه
شرکت فرمهای تجارتی ایران اولین و بزرگترین شرکت تولید و چاپ فرمهای بههمپیوسته کامپیوتری با تکیهبر فنآوری و دستگاههای پیشرفته از یکسو و از سوی دیگر با یاری کارکنان آگاه و متعهد و متخصص تمامی سعی و تلاش خود را در تأمین رضایت مشتریان بکار میبندد تا محصولی باکیفیت تولید، چاپ و عرضه نماید و مدیریت ارشد سازمان تصمیم به پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت و یکپارچه بر مبنای استاندارد بینالمللی ایزو ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۰۸ گرفته و سیاستهای ذیل را سرلوحه کار خود قرار داده است.
– بهبود مستمر و نوآوری
– افزایش میزان رضایتمندی مشتریان
– ارتقاء دانش و تجربه کارکنان از طریق آموزش
– بهکارگیری کارکنان مجرب و آموزشدیده
– افزایش کیفی محصولات تولیدی
– افزایش فروش در داخل کشور
– کاهش میزان ضایعات محصولات تولیدی
– افزایش راندمان تولید
– ایجاد محیط کاری مطلوب با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی و ایمنی جهت کارکنان
– پیشبرد طرح توسعه و ایجاد تنوع در تولید
بر این اساس اینجانب بهعنوان مدیرعامل سازمان از کلیه کارکنان خواستارم که در پیادهسازی اصول فوق کمال همکاری را داشته باشند. پرواضح است همت تکتک کارکنان جهت دستیابی به اهداف عالیه فوق نقش کلیدی در موفقیت مجموعه شرکت فرمهای تجارتی ایران خواهد داشت.